Grattis&Knas!

Fredag,

Linnéa-
Festen blev av hos Naima, riktigt trevligt förutom att någon jävel hade kastat nudlar, tomater och sallad på väggarna. Och vem tror du plockade bort det? jo jag.. Naimas morsa skulle komma hem runt 4 men kom mycket tidigare, runt 2. Så det blev stress med att städa och få ut alla. tror vi kom upp i 10 kassar med skräp och tomma ölburkar och sprit, allt dumpades i närmsta buskar. haha! Var nykter, ville ha koll på läget. Förvånad men glad, Kikki som jag delar denna blogg med kom till festen men stannade dock bara 40 minuter, haha så kul hade hon.

Lördag

Linnéa-
Min barndomskompis Minna ringde mig i lördag kväll och frågade om vi skulle ses. självklart blev det ett ja eftersom jag hade inget annat planerat, och vem vill sitta inne på en lördagskväll? plus att det var ett bra tag sen vi träffades. 20 minuter skulle det ta men efter 1h och 20 minuter ringde hon och sa att dom var utanför. Tur det för var just påväg att ta bort sminket och hoppa i säng. Riktigt bra stämining och bra musik i bilen. Vi var Minna, hennes ragg Ante ,christer och Stefan. Kände endast minna men resten var riktigt trevliga. Vi höll till i Runvik. Som vanligt fick jag frågan, varför är du så blyg? varför tittar du inte på den du pratar med? har bara som svar, är BLYG! :] Fick då smeknamnet blyger men det skulle dom ändra på. "vi vänder henne upp och ner så vi kan få i henne lite så kan vi alltid hoppas att hon blir som duracell kaninen med kattklor som börjar springa på väggarna. Men någon duracell kanin blev det inte. Äter pencilin mot halsen så ingen vidare idé attt dricka då. Skulle säkert blivit en däckat duracell om jag skulle valt att göra blandningen, alkohol och medicin. men jag är smartare än så.

Sist men inteeee minst, Grattis Kokossss! början till gammal och grå. grattis hunkypunky! 17 år!! hoppas du får en bra födelsedag<3




THIS BITCH IS HUNGRY

Christina-
 I need food right now you fucking fuck.

"Grattis Kokossss! början till gammal och grå."
Tackartackar ;) men vi alla vet att när ni blir gamla så kommer jag FORTFARANDE SE FRESH UT!
För det är kickzor du snackar om nu, du vet- plutten, mini, baby, 12-åringen.. he-he-he.
Yeye, 17 år- 1 år kvar tills 18 då!

Well, jag har inte så mycket att skriva om just nu faktiskt så ska nog börja arbeta.. har faktiskt lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0