Haha 08:or är ju som dom är...

-linnéa
Hahah fetttt random, 
Jag och Emma skulle följa Jessica till bussen,  Så när vi kommer vid statoil så kom de fram en snubbe, 
Från ingenstans åh så säger "- Va gör man på statoil om man inte kommer härifrån? Borstar tänderna med en tandborste!"
Haha vi bah, WTF?!
Sen börja han filma oss åh grejer, självklart så gömde sig jag och emma för att vi inte ville va me, Men Jessica ställde sig och börja göra reklam för sin blogg osv.. :)
Haha han sa att hon skulle bli känd i sthlm, haha dom va alltså från sthlm och helt fuckade i huvet hahahahah :P
Haha när vi trodde att vi va av me dom, körde dom ikapp oss och ba "- Fråga va vi ska göra nu så får ni ett roligt svar, "
Så jaa vi fråga ju så då fick vi svaret "- Vi ska sova fråga vars så får ni ett till roligt svar"
Jaa och vi frågade ju, och svaret va då "- Vet inte, men i bilen iaf"
Hahhah asså de kanske inte låter så roligt nu, men tro mig de va fett roligt och killarna va fett knas!! hahahahahha!! vem gör så? man kommer inte bara fram till någon och börjar snacka om tandborstar och filmar samtidigt. knas! ett bevis på att vi  norrlänningar är lite smartare än er i söder ;)  

 emma&jessica, gobrudarna i stan!

Kommentarer
Postat av: jessica R

haha kul att mina bröst såg helt fucked upp. ojoj operation nästa!

2008-11-02 @ 00:15:19
URL: http://topque.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt på dig! :)

2008-11-02 @ 00:19:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0