Halloween!

-Linnéa
Kvällen blev inte riktigt som planerat. jag mötte upp Evelyn och Frida i stan för att äta på restaurangen nära mig, var riktigt trevligt. sen blev det vidare till jessica på så kallad förfest. men jag skulle mer kalla det fest i repris.
 - hur många ska komma jessica?
- eeh,  runt tio. haha jojoo. kunde inte ens räkna hur många de var. men inte tio iaf det är en sak som är säkert! men tanken var att det bara skulle vara en liten förfest. men det är typiskt att det sprider sig lätt och slutar med att det blir alldeles för många. jessica, din hund är verkligen läskig, fast kan jag förstå att den blir aggresiv när det är mkt folk runt omkring. slutade iaf med att vi fick släppa in simba i ett rum och stänga dörren men han kunden tydligen öppna dörren själv. smart hund haha. ser framemot morgondagen, det blir att umgås med mina underbara vänner frida&evelyn! blev verkligen glad idag att christina ringde mig! har inte pratat med henne på hela lovet. Här kommer det upp lite bilder som är tagna igår innan festen! Emmas tå mår inte bra sen igår, förmodligen bruten.. skorna har blivit för små för att tån svällt så mycket. kolla upp den emma? sjukaste var när vi skulle ner för trappan idag så hör jag bara paang! och emma snubblar ner sista biten för trappan, jo..  hon slog i tån som födmodligen är bruten, kan det blir bättre? emma upp till sjukan nuuuu!


Emma&jessica!





Djävulen Jessi!

 Frida&Evelyn!  Mercedes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0