heey=)

-Linnéa
mitt minne är ju kasst, men minns jag rätt skulle jag träffa min "bror" idag, för sist vi träffades blev stämningen ganska konstig mellan alla. vaknade iaf av att jag fick ett sms av christian (min bror) att han skulle vara framme hos mej om 20 minuter. jag skickade bara tillbaka att jag nyss hade vaknat. han kom förbi och lämnade några grejer sen drog han. eftersom jag nyligen kom på att jag skulle vara med han idag vilket inte blev av, känner jag mig väldigt dum. förlåt..
har iaf hunnit med mycket trevligt på lovet, så kändes bra att göra gårdagen till en lugn dag . var redan trött runt 9 men kunde inte låta bli att se avsnitten av one tree hill som min syrra skickade över! Innan jag skulle sova blev det att prata med en person som alltid får mig på bra humör. blev rekord, vi pratade i 3 timmar och 10 minuter precis. jag har iaf något underbart bra att se framemot!

- skenet kan bedra
inte när det kommer till dig, du är bara för söt! ge mig ditt leende!


imorgon blir det att träffa evelyn och frida, spakväll,äta gott och se någon bra skräckis! bilder kommer upp imorgon kväll(= kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0