heey =)

-Linnéa
Sitter och pluggar till mitt prov i försäljning&service som är imorgon. vårat sista prov i kursen sen är den avslutad. Har just sammanfattat allt vilket blev hela 4 sidor. nu är det bara att nöta så det sitter bra tills imorgon. känns jobbigt att jag har 5 prov i veckan, men har som nästan vant mig.. visst är less men jag ska klara det här,är trots allt bara denna vecka sen lov. Nu är det mycket att se framemot. =) Upptäckte att jag hade en film på datorn som tydligen christina skickat till mig, men varken hon eller jag har minne av det. men som belöning efter allt plugg ikv ska jag se den filmen. "prom night" ska tydligen vara bra.

Behöver gå till frisören, men har ingen idé alls om hur jag vill ha det. några förslag? är väl inget speciellt som är inne just nu mot hösten, eller? sett någon snygg frisyr tipsa gärna. måste fortsätta plugga nu. kram!

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg, ska vi prenumerera på vrandras?? Tck för kommentaren! :)

2008-10-20 @ 18:46:49
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med,vill också ha sålångt hår:(

2008-10-20 @ 22:52:30
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0