inte dåligt

-linnéa
Sista lektionen idag blev det tårta för att det var just innan lovet. + att vi ska ut på praktik i 6 veckor efter lovet. jag kommer att vara på åhléns med christina. taggat!! Vi har iaf fått i uppdrag att göra en skiss över en inredning på en av skolans rum. jag var i en grupp med några från klassen. alla som håller till i h-huset, vilket är flera klasser fick självklart vara med och göra en skiss. efter att alla vara klara så blev det 3 som man skulle utgå ifrån, så varje klass fick rösta på de 3 som var bäst en av dom var min grupps. Sen idag satt jag och funderade på vilken det blivit. det visade sig att det var min grupps. så nu ska ett rum inredas efter naima, nadja,malin, christina och mig. vilket dom kommer lägga ner 150.000kr på. inte dåligt!



    

Nikki är tillbaka, lycka!  ville bara skrika när jag såg dej. har saknat dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0