längtar

Christina -

Idag har jag varit på stan med Naima, har köpt en tröja och ett linne från bik bok. Skitsnyggt!
Och just nu sitter jag och spelar på bubbles och lyssnar på musik, såg nyss på Greys Anatomy! Jag är skitglad nu för Derek och Meredith är tillsammans igen haha! Men det hände en massa på Greys nu allt var bara bra.
Yeah.. längtar till helgen då ska jag vara med Sonny. Bara då vi är med varandra för han har så fullt upp med träning och repning. Känns ju jobbigt! Men det ska inte få bajsa på mitt humör just nu, är så himla glad faktiskt! Lyssnar på musik och ba softar. Skulle egentligen plugga idag men hade tagit hem fel papper osvosv, så det blir en massa plugg imorgon istället. Känns tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0