Lyckad kväll!

-Linnéa
Hade sett framemot träningen ikväll men den blev inställd pga att vår tränare Andrea blvit sjuk. Så ist för träningen var jag med Frida från laget, riktigt trevligt! kasst att det inte blev någon träning idag för känner mig alltid så glad när jag går hem från träningarna och behövde verkligen något som peppade upp mig just då..  men kvällen blev lika lyckad ändå jag fick ju träffa dig! visst, det var en kort tid och jag tordes knappt titta på dig men bara att få träffa dig och dela dina humor säger allt. Jag behöver inte ens titta på dig och du får mig ändå att skratta. du får mig att må bra precis som träningen. du är något bra, något att se framemot.

never regret anything that made you smile!



      Kommer alltid finnas vid din sida! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0