Imorgon

-Christina
Vi är lediga från skolan imorgon, känns så himla skönt. Då blir det stan, plugga och Greys Anatomy. Jag ligger så mycket efter i skolan and thats not good. Well.. Har tagit hem datorn nu, brukar väl egentligen bara göra det på helgerna och då vi har lov. Eftersom det är jobbigt att ta hem datorn varjedag och sen tillbaka till skolan.. faktiskt tungt för mig, jag är ju så liten! Men det är teep därför jag inte bloggar så mycket faktiskt + så händer det inte så mycket för mig. Så jag har väl inte så mycket att berätta. But i'll try my best!

Och just nu sitter jag bara och spelar bubbles, har gjort det i några timmar nu?
så ska nog dra mig från datorn nu, harrå pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0