orkar inte, haha

-Linnéa
Varför sitter jag kvar på skolan fast jag slutat? har suttit här i över 2 timmar nu. tanken var egentligen att jag skulle sitta här med christina för att hjälpa henne med sitt prov som hon har nu. men hon satt bara och spelade gold miner, något random spel som man ska plocka upp skatt. jag föredrar plugget före de spelet kan jag lova!

Kom på att jag glömde min syster idag. jag bad henne att komma till min uppgång för att hon skulle få låna en miniräknare till hennes matteprov. jag dök inte upp, hoppas inte heller hon gjorde det. Jag bara glömde henne och kom på en timme senare att jag skulle möta henne, opps! kanske liiite för sent. haha Håller tummarna att du fixar provet syrran samma för dig christina!

Längtar till jul! nu blir det bara att stå ut med praktiken i 6 veckor och en vecka skola sen blir det lov! vi har fått ton med uppgifter vi ska göra under praktiken. och det är iiinte små uppgifter. vem orkar skriva logg bok varje dag i 6 veckor? + göra massa andra uppgifter. Fast de är klart, man måste väl visa att man ansträngt sig lite. APU, räknas trots allt som en kurs. får väl lov att bita ihop och fixare bara.

  i can do this!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e 40 pucko

svaret e då 35

2008-10-22 @ 16:21:41
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/
Postat av: Anonym

I en APU loggbok behöver du bara skriva några få rader =) Vi ska göra det iaf

2008-10-22 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0