cheerleading, make me feel good!

-Linnéa
satt barnvakt igår och när klockan var runt halv 10 så somnade jag, vaknade av att han jag satt barnvakt åt petade på mig och sa, haaallåååå, barnvakten vakna vi ser faktiskt på film. "oj, heh jag vilade bara ögonen" hur lyckas jag, haha skäms.
Nu sitter jag här och väntar på att Christina ska komma, det ska bli bakdags!! =) Men lika bra att göra bort plugget innan hon kommer. har som inte tid med det senare ikv för då är det underbara cheerleadingträning! Här är lite bilder från mitt lag. Förstår inte hur jag ska klara av att inte träna på hela höstlovet. förra höstlovet hade vi träningsläger hela veckan, 7 timmar varje dag. det var en coach som kom från USA och la upp vårat tävlingsprogram tillsammans med våra tränare.



       

                        
  Här är en bild när mitt lag var med i talang -08


  


Länk från när vi tävlade i DM i Luleå!


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.394460

här är en länk från när vi var med i talang!

Domarna: bert karlsson, tobbe trollkar och en tjej som jag för tillfället tappat namnet på var inte så förtjusta i oss. men publiken däremot älskade oss. publiken buade till domarna för att vi inte gick vidare. kanske någon som såg oss i tv? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Grym blogg, det är ju rätt ovanligt med folk som håller på cheerleadning

2008-10-19 @ 20:31:34
Postat av: Anonym

Svar: Grym blogg coola bilder ska checka in videon också, jo jag är halvlibanes om du undrade

2008-10-19 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0