Stronger than you

-linnea
Hej!
Idag blir det bara jag som skriver för att Christina har inte tillgång till datorn. Jag ska iallafall plugga till matteprovet som jag har imorgon ekvationer, jippie? Mamma kommer hem imorgon hade förväntat mig henne hemma idag för att bullarna ligger och väntar på henne! Mercedes min lillsyster har skickat in en ansökan till Online så hoppas hon får komma på intervjun, är inte direkt långt dit, typ några meter från vårat hus.
Helgen ser lovande ut, Anna ringde mig idag och berättade att denna filmkväll som skulle bli av förra helgen blir av den här helgen hihi! Tar lite kort då tror ja! . Troligen blir det fest i Vindeln på söndag,  och Emma ska även firas på måndag så grattis i förskott. Höstlov nästa vecka wiie.

Mercedes hälsar hej!

Mycket party på halloween har jag hört vad blir det för dig?

Btw, när vad lokalen bokad Rabin?



Angelina Jolie ska adoptera igen. Jag tycker det är bra vad tycker du?
Tryck här om du vill läsa mer om det !

Kommentarer
Postat av: rabinheheh

15 november:), äre på lovet? :O

2008-10-23 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0