Super bra!

-Linnéa
Jag och Rabin kom till jessica runt 6 där vi gjorde oss i ordning. sen började vi lite smått innan alla skulle komma. nio hade vi sakt att alla kunde komma. första gänget kom runt 10 över 9. sen blev det vara fler och fler. skulle gissa på att vi var sammanlagt runt 70 pers som kom och gick. riktigt lyckad fest kan jag lova! var några jag ville ha dit som tyvärr inte kunde komma, det var lite tråkigt för de hade jag sett framemot. nu blir det vila på dagen sen senare ska jag träffa johanna från laget. ikväll ska jag träffa emma för att planera måndagen! Just det, ett tack till mattias som följde mig hem igår!

 Johanna ( betongbarnet.logg.se)




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför? :D

2008-10-26 @ 14:07:46
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/
Postat av: rabin

de var fett kult

2008-10-26 @ 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0