Taggat!

-Linnéa
Jag vet att christina kan om hon bara vill! orken är en stor del och det är tufft men jag känner på mig att du fixar det. är bara glad att jag kan vara till hjälp. håller tummarna på att du fixar provet vännen! vad skulle jag göra utan christina? alla råd jag har fått av dig har lett mig till goda beslut. thanks!

Kom ganska nyligen från träningen. är så glad att allt gick så bra idag. laget har gjort stora framsteg kan jag lova. tro på er själva. Jag kan, jag vill, jag ska!  Känns så ljuvligt att alla presterade väldigt bra idag. bra jobbat girls! Att tanken kom att vi kanske ska tävla i stunt group cheer A gjorde mig på ännu bättre humör än innan. vill bara träna, bli bättre och bättre som lag. tjejer ni är grymma, vad skulle jag göra utan er?


Naima åker till en kompis i Uppsala imorgon, känns dock tråkigt för mig eftersom hon stannar där tills nästa söndag, vilket är hela lovet.. hoppas du får ett bra lov. love ya hunkypunky!

Nationellt prov i matte imorgon mellan 8:30 - till 11:30, taggat  hha! håll tummarna att det kommer gå bra för mig och christina! ska se till att plugga nu så att jag får något gjort har lixom inte bara ett prov imorgon utan 2. så godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0