thaaanks

Christinaaaaa -

Asååå, vad skulle hänt om Linnéa inte fanns?  JO jag skulle faila matteprovet big times!
Haha, fick mycket hjälp av Linnis, inget fusk höll vi på med. Verkligen inte.
Men iaf, imorgon är det matte nationella, kommer verkligen att faila. Taggar inte. Men efter det ska jag iaf dra hem för jag kommer verkligen inte orka hela skoldagen imorgon.

Imorgon eller det blir typ heeela helgen så ska jag vara med Sonny och vi ska se på en massa film tydligen :P med Chrille och Filip. Eftersom Sonny har beställt en ny skräm till datorn typ en fetstor ohohhihhi.. Aja just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på mat! Ska käka lax med ris- Det godaste som finns, mm-mm!

yeye eating time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0