Tjoo

-Linnéa
Stressade inte lite i morse för att hinna till skolan. hann inte ens plocka med mig datorn i morse, vilket känns ganska drygt för att vi måste alltid bära datorerna på lektionera. så nu sitter jag i biblioteket med en dator som inte mår bra kan jag lova. skärmen har blivit grumligt blå så ser knappt vad jag skriver, mitt i allt slocknade den, skulle röra lite lätt vid den för att få igång den. jahapp då fick man en stöt. borde kanske byta dator (A). iaf när jag kommit till skolan efter allt stress så fick jag höra att jag inte började förens efter lunch, få se nu.. jo runt ett skulle jag tro. Nu börjar det hända grejer med datorn. den lär förmodligen död när som så lika bra attt byta nu innan man får en till stöt. ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0