Torsdag

Linnéa-
kom kanske 10 minuter sent till trafikanten men orkade ändå mig inte in. känns ju riktigt bra att få frånvaro en hel lektion för 10 minuters försening. vad gör jag?
vart försvann min motion? måste ändra min inställning så jag kan bli motiverad igen. Har nog mest med att göra att vi har så förbannat mycket i skolan innan praktiken. minst 3 saker i skolan varje vecka som ska göras eller lämnas in, känns tungt men jag vet att jag kan fixa det! Ska nu se till att fixa hela torsdag&fredan sen är det helgen. helgen ska inte bli något annat än chill, orkar verkligen inget annat. Det får bli film och sova!
Självklart ett tack till alla mina vänner som alltid står upp för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0