Trevlig kväll

-Linnéa
När jag kom hem från stan efter att jag träffat Frida var det middagsbjudning med ca 20 personer det var riktigt trevligt. det första en engelsk kille fråga mig var, " do you want to have som wine" och jag svara "ooh yes, that would be great". haha morsan stod bredvid och presenterade mig och sa att jag var henne dotter och att det var okej att jag skulle få smaka lite är ju trots allt bara 17. nu räcker det, hörde man mamma säga när glaset var fyllt till en fjärdedel. men han tycktes inte höra och fyllde glaset fullt, mig gjort det inget var faktiskt ovanligt gott för att vara vin. som jag brukar säga, vin och cider är blääblää.

Åt underbar vegitarisk mat som någon lagat. hade sällskap av syrran,brosan och brosans kompis Dennis, riktigt trevligt. Maten var som sagt god men efterrätten som syrran gjort skulle egentligen blivit för mycket med tanke på att jag ätit så mycket att jag inte mådde bra, men det var verkligen svårt att motstå hennes efterrätt, obeskrivligt gott. choklad kaka med mörk och vit choklad<3 Tvingade i Dennis en bit fast han inte orkade, men det blev snabbt hans favorit så den jävlen fick sita biten ;)

Har just färgat håret hittade en snygg färg som jag och Frida trodde skulle passa. färgade på mig sj och blev super nöjd. en toning utan ammoniak som håller upp till 6 veckor.
Känner starkt sug efter lov har inget speciellt planerat förutom att jag ska ha spakväll med Frida och Evelyn, myys!!


Här kommer en bild på den ljuvliga chokladkaka som min syster gjorde!

    Lillasyster Mercedes!

Ska upp hyfsat tidigt imorgon, har en del som ska göras så nu blire lite tv vilket jag knappt kan minnas när det var sist. sen sova! kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0