underbart!

-Linnéa
Kvällen blev ganska sen igår. kände att jag behövde mycket sömn så skulle egentligen sova ordentligt men så blev det inte. snackade med en person i telefon i ca 2 timmar. visst jag var lite trött på slutet men det var galet värt. du får mig på bra humör! vaknade kl 10 för att möta upp morsan i stan. men blev inte riktigt som planerat. blev bara 6 timmars sömn men är konstigt nog riktigt pigg. ser iaf framemot kvällen. Emma ska firas, lokalen och tårtan är fixad. fick hjälp av min lillasyster skulle aldrig hunnit utan dig. thanks! nu blire att snabbt göra sig ordning innan frida kommer. puss! 

 bild på syrran och hennes kompis alex!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är utmanad=)

2008-10-27 @ 17:04:39
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0