crazyyy!

-Linnea
Igår blev de tjejmiddag(plus 3 killar haha) med pizza, galet nice. stress blev det. bara kasta i sig maten sen dra. ville egentligen inte bjuda på min tårta men det ända jag fick höra vara:
- vi vill ha tårta! vi vill ha tårtaaaaa!
så jag började skära upp en bit till mig men min kompis bara kastade sig över den och åt upp den. cazy! min andra kompis fick typ orgasm och ville sätta naglarna i kakan! sjukaste.. hhaa kanske borde satsa på kock. efter middagen drog vi på fest, trångt vare. träffade iaf gaalet trevligt folk! Efter festen skulle vi in till stan. någon kille hade glömt sina vantar så jag erbjöd mig att följa med tillbaka och hämta dom. när vi kom tillbaka så hade vi självklart missat bussen så det blev bara att vänta tills nästa buss skulle komma. kan lova att jag frös men hade iaf sällskap av en trevlig kille=) Kände mig ganska trött när vi kommit till stan så syrran, alex och jag drog hem. trodde kvällen skulle sluta där men tydligen inte. då gick det kanske en halv timme sen kom alex inhoppande och sa att killarna skulle sova hos oss?
vilka killar? jo syrrans och hennes killkompisar. ahaaaa.. vart ska dom sova då?
en skulle tydligen sova i min säng. hahha. fick ttyp panik så jag skulle in till mitt rum för att lugna ner mig då när jag kommer in sitter min polare med hela kakan i famnen och käkar, så sjukt söt! typ beroendeframkallande kaka? slutade iaf med att jag sov i brosans säng, syrran i morsans säng, min polare emma i min säng, och boysen i syrrans säng. mitt i natten runt 5 kommer syrrans kompis alex inte och lägger sig brevid mig och somnar. hon trodde tydligen att jag var min syrra. haha sjukaste. vaknade iaf efter 4 timmars sömn, gick väl lite segt men lyckades ta mig ner till stan för att träffa frida. det blev att söka skor och fika. här kommer det lite bilder
-frida: jag känner mig som en fisk i de här! haha söt. hittade några partyklänningar inne på bikbok.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0