less

-Linnéa
hur mer underbart kan det bli?  några lärare ska på kurs imorgon och på onsdag så det blev sovmorgon till 11:10 imorgon och slutar kl: 1 på onsdag! Har nu lunchrast men snart börjar trafikanten, då blir det prov.. vad har jag prov i? jaduu.. vilken bra fråga. har knappt någon aning alls. kan alltid hoppas jag har turen med mig på provet är ju trotts allt bara ett 1 x 2 prov såå. Få se nu.. jo det stämmer, 2 matte prov, läxa i administration, 1 prov i småföretagande, 1 prov i trafikant, inlämning av säljsamtal, läxa i engelska affärskommunikation, inlämning av info&lay out och till sist redovisning av svenska bok. jo allt detta på en vecka. Minst, och då menar jag minst 3 saker i vecka. knappt någon fritid. allt detta pga praktiken mellan 45-50. Men jag ska fixa det så är det bara!

Och vem tänker jag på nu? joo, duuu du och åter duu! Du är min vän, det betyder mest! cuz life ain't beautiful with out you!

-kiiki
Shuu, mmh jag håller med Linnéa! Vi hinner ju inte med nåt alls på fritiden pga all arbete i skolan.. fuck THAT shit.
Men du kommer att klara av det, cuz LINNIS ÄR EN KÄMPARE! he-he-heee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0