utmanad!

-linnéa
Jag har blivit utmanad av alexandra

Reglerna är följande:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. 

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 4st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn&länka till dom. 

Låt dom veta att de blivit utmanade genom å lämna en kommentar i dom blogg.


1. jag är galet blyg, kan knappt svara i telefon ( men är det mina kompisar äre okej) när det är skyddat eller nummer jag inte känner igen.

2. jag tränar cheerleading, har typ blvit knäpp av att inte tränat något denna vecka. vi har tyvärr uppehåll på lovet. hur ska man klarar sig?

3. Jag är kungen på att inte ha koll på mina saker. tappar bort mina saker hela tiden. men när det kommer till att ha koll på andras saker så funkar det bra.

4. Jag älskar att följa jessicas blogg! hon är kung så bloggen blir kung!

5. jag gillar skolan, det är sant! visst det kan bli mycket ibland men gillaren ändå.

6. grönsaker är typ det bästa jag vet, så stannar nog som vegiterian resten av livet.

7. Jag har väldigt lätt för att brinna av på mina lärare. måste nog lära mig att behärska min ilska bättre när det kommer till min lärare, kan lova att det är svårt!


Jag utmanar:
ida
johanna
mercedes
alexandra


Kommentarer
Postat av: jessica R

haha nämeen , my blog is the shit haha :D !^^

2008-11-01 @ 19:30:47
URL: http://topque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0