vara glad eller ledsen?


-Linnéa
Hade just kommit ut ur affären när jag hade fått smset. ska jag vara ledsen för din skull att det är slut mellan er eller vara glad för min skull? oavsett vad som hänt mellan oss så kommer jag alltid finns här för dig. Finns här som din vän, lyssnar och förstår.
It's only the truth nothig else, life ain't beautiful with out you!

Skulle gentligen dragit igång filmkväll med Anna och Mattias men alla vi frågade orkade inte hänga på. kunde blivt riktigt trevligt om någon bara skulle haft orken. handlar nog mest om att planera. varför måste allt planeras hela tiden, varför inte bara ta det som det kommer? ska jag vara ärlig så när det kommer till mej så har det varit mest lyckat när allt blivit planerat i sista sekund. Så kom överens med alla att nästa helg funkar bättre. mer tid att planera.
Nu är det bara 12 minuter kvar tills exorcisten börjar! så trevlig kväll på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också köpa såna har jag bestämt :D ska försöka få mamma att betala dom åt mig hiih

2008-10-11 @ 21:38:14
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0