cheerleading. it can't be over..





-Linnéa
jag kan inte ens förklara med ord hur mkt cheerleadingen betyder för mig. alla dåliga tankar försvinner direkt när man tränar, allt blir helt plötsligt positivt. allt känns så mycket lättare efter en träning, lite som att lägga de dåliga åt sidan för en stund så man kan göra något annat, något man älskar.. det är runt 1 eller 2 träningar kvar innan uppvisningarna, men sen då? hur ska jag klara mig utan det här? det går bara inte.. varför måste det roliga ha ett slut? när man äntligen hittat sin drog, träningen som gör en lycklig då är det över.. träningen ger mej orken, håller humöret uppe, får mig att fixa skola och klara allt annat runt omkring, vilket är allt.. allt blir så mycket bättre med träningen. sammanhållningen i laget gör en stor del! men nu om allt ska vara över känns inget som detsamma igen, hur ska man orka nu.. 
I'II miss you..

              

 
 
 
 

 

 
  

it can't be the end..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0