varma söndag!

-Linnéa
Skulle blivit grillning igår men kom hem så pass sent från upvisningen att jag kände inte för att ta mig till nydala. så det blev en kväll hos e, dit jag åkte med L. kvällen var viktigt trevlig!
idag lyckades jag inte sova bort hela dagen utan vaknade runt 10. senare blev det en promenad till hedlunda där jag låg i solen ett bra tag, underbart! ett tag senare kom frida och vi fortsatte att bara njuta av värmen. det blev även en sväng förbi stan där vi låg och stekte nere vid älven. när jag kom hem för att äta upptäckte jag att jag inte hade nycklarna med mig så det fick bli en runda för att leta efter dem på alla ställen jag varit på idag med frida. just innan frida skulle ut för att hjälpa mig ringde hon och frågade hur mina nycklar såg ut. det visade sig tydligen att jag glömt mina nycklar hos henne. har inget minne av det haha. inte lyckat alls! nu sitter vi här och ska just gå ut för en till promenad när jag är klar med detta inlägg och då frida spelat glart guitar hero.




Kommentarer
Postat av: Frida J

tack för en super trevlig dag i värmen!

haha, snygg bild btw.! ; )

2009-04-26 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0