torsdag

-Linnéa
blir ingen träning ikv.. hoppas ni fixar det bra utan mig med tanke på så få träningar vi har kvar innan uppvisningarna. jag som inte brukar vara ordentligt sjuk kände mig ganska krasslig idag när jag vaknade. ringde min läkare och fick som tur var en tid samma dag. var ingen större grej, bara ett lätt förkylning men jag tar det som något stort eftersom jag aldrig brukar vara sjuk. sen hade jag även fått en ögoninfektion som jag fick antibiotika mot. blir en hyfsad lugn kväll, senare efter tio ska jag möta upp ett gäng kompisar nere vid öbacka för att senare se någon film tsm. kom upp väldigt spontant men det är då det oftast brukar bli som bäst när man inte har allt planerat, så det är något jag ser framemot! ska iaf försöka ta en dusch nu, tidigare idag när jag skulle spola efter varmt vatten fanns det bara kallt? så det har varit så i några timmar nu så jag hoppas på att vattnet kommit tillbaka.

ha en trevlig torsdag
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0