heelg!

-linnéa
är mer än sååå nöjd med min dag igår. eftersom det var prov sista timmen innan helg fuckade sig hela klassen. man kände sig inte lite rastlös och less, slutade med att alla började snacka mitt under provet, jag blev less på min lärare och blev otrevlig. haha humöret var inte på topp när jag gjort klart mitt prov men som tur är går jag i bästa klassen med dom bästa klasskompisar, så mitt humör vände snabbt. från att jag var less och irriterad till att jag knappt kunde andas för att jag skrattade med anty, malin och naima åt allt och inget. helt klart, ni gjorde min dag! dagen fortsatte lika bra, jag och naima fortsatte ner på stan för att shoppa lite saker till kvällen. 2 kompisar hade 18 års fest, hade räknat med ca 50 pers men som alltid kommer det betydligt mer. det var en riktigt trevlig fest med bra folk. trodde kvällen skulle sluta där men jag och n drog vidare till k och c på västerslätt där vi chillade ett tag tills vår sjuts kommit. vi ser uppifrån fönstret att skjutsen hade kommit. så när vi kommer ner är han borta (vilket var 10 minuter senare) så han blev less på att vänta och drog. som tur var bodde jag inte alls långt därifrån så det fick bli en promenad in till stan. påvägen träffade vi en student som var 24, han var mer än överlycklig att se oss (varför vet jag inte riktigt) men det var något om att han promenerat 2 mil och ville hem, och under denna sträcka hade han inte träffat på någon alls. genom sträckan från västerslätt in till stan fick jag och n höra hur lycklig studenten var för att han träffat oss, han hade ingenaning om vart han varit eller hur han hamnat på en mack på västerslätt men han visste att han var glad att han träffadt oss. kvällen slutade iaf med att jag fick först guida n till s och sist men inte minst guida studenten till en taxi, eller inte en taxi egentligen.. han skulle tagit en taxi men var inte säker på att han hade pengar fast han hade över 200 spänn haha. hur som helst skulle jag just ringa efter en taxi till studenten med då stannade en bil vid E4an och frågade om vi behövde skjuts. såklart tackade studenten ja och hoppade in i bilen jag fortsatte hem vilket var 2 minuter ifrån. det blev sängen direkt!

vaknade av att n ringde och väckte mig, 20 min senare var n här och vi paratade om gårdagen. n hade lyckats glömma sin laddare på västerslätt så det bli nog en promenad dit senare, mobilen bvehövs! kvällen är fortfarande lite oklar men blir nog att vara lite överallt. jag är taggad! nu ska jag ta en dusch.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0