Måndag

-Linnéa
blev att vakna hyfsat tidigt för att köpa klänningen som jag la undan igår. kände att när jag kom hem ville jag bara sova. (somnade sent igår natt). vilade runt 15 minuter sen ringde erica och då blev det lite shopping på stan. senare tog jag bussen till mariehem för att möta upp jesscia på hårsalongen där hon jobbar. hon tvättade, stylade, lockade och klippte lugg på mig. var först lite osäker om det skulle bli lugg, men jag gav det en chans och jag blev hyfsat nöjd. alltid kul att prova något nytt! därefter köpte vi lite mat och satte oss på en gräsmatta tillsammans med rabin och bara njöt av solen.

  

  

Kommentarer
Postat av: Frida. J

Det blev himla snyggt!! :)

2009-04-20 @ 23:03:26
Postat av: Anonym

Måste bara tipsa om detta;

Via http://www.SuperGratis.se/?r=53656

så samlar du väldigt enkelt ihop poäng som du sedan kan växla in mot tex kondomer, superpresentkort, trisslotter, spelkonsoller med mera. Ta chansen NU! :*

http://www.SuperGratis.se/?r=53656

2009-04-23 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0