modevisningen

-Linnéa
dagen igår var super, eller nästa iaf.. hade vanliga lektioner fram till 12 sen blev det en masssa rep inför modevisningen. just efter fyra vare dags, alla modeller skulle gå ner eftersom för att visa upp plagg från åhléns. kan lova att det nervöst första gången, men det gick bra! var lite orolig över att visa upp mig i tredje och sista plagget eftersom min kjol kändes lite kort + att jag inte hade några strumpbyxor på mig. det var flera som filmade, kommer länka in filmerna här senare! haha kan väl inte säga att det är så himla kul att se sig själv på film. det var tydlïgen någon som försökte filma under min kjol påväg upp från trappan, desperat? sen var det någon som tog kort på mina ben för dom var fina haha. det roligaste med det här måste ha varit allas kommentarer och att få bära och visa upp kläderna. planering och repetionerna var inte i närheten av lika kul, men nödvändigt! en killen från vk var oxå på plats och fotade modevisningen. det var så skönt att få av sig skorna när det hela var över, alltid lika jobbigt att gå i nya skor!
dagen slutade efter 5 så var hemma runt halv 6 och somnade direkt. vaknade en timme senare att att syrran kom hem från finland. syrran stannade hemma endast en timme för att sedan dra till killen, jag väntade på ett samtal och undertiden promenerade jag,syrran och sacko till hennes kompis för att lämna lite saker som hon handlat till sin kompis från finland. när vi sen är påväg genom stan blir det nå trassel med kopplet som vi då fick ta lös kopplet för att fixa det hela. hunden börjar gå endast någon meter framför och kommer tillbaka direkt man ropar. men inte alls långt inne i stan får sacko syn på en annan hund och springer iväg. syrran drog till killen, jag stod där helt ensam och hjälplös så jag ringde morsan som kom och hjälpte till. 2 timmar hann gå sen ringde polisen och berättade att 3 studenter hittat sacko uppe vid sjukhuset, så han hade fått sig en ordentlig promenad. sacko är då brosans hund och han vet fortfarande inget alls, kanske lika bra ;)






Kommentarer
Postat av: frida

åh vad söt du var i den där outfiten med kjolen!:)



i måste ses snart babe! händer på valborg`?

2009-04-27 @ 19:45:06
URL: http://rrenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0