you're not like the others

-Linnéa
dagen igår var kanon! jag hängde med danne och frida till häggsjö( där deras farmor bor). självklart blev det att handla lite mat innan vår utflykt. sedan blev det blitur till häggsjö. bilen som vi åkte i var tydligen så gammal att när den gjordes behövdes det inga bälten i baksätet och där satt jag både resan dit och hem, kan lova att det var mer än galet! jag flög upp och ner som en galning i baksätet, flög från ena sidan till den andra när vi åkte på vägens alla gupp. det blev även några smällar med huvudet upp i taket på bilen men som tur var fanns det iaf ett handtag att hålla sig i (som jag dock upptäckte efter halva resan) haha jag är ju duktig.. hur som helst så lyckades jag överleva resan! när vi kom fram blev det på med vantar, tjocksockar, stövlar, täckbyxor och hjälm för att sedan tolka med skrana bakom fyrhjulingen vilket var hur kul som helst!

höll nästan på att glömma, undertiden jag och frida packade på oss en massa kläder åkte danne fast med skotern. så det blev fram med spade för att försöka gräva loss skotern men efter många misslyckanden bestämde vi oss för att tolka med skranan för att senare försöka få loss skotern. efter ett tag upptäckte vi att skotern hade kört fast på en ordentlig gren så det var bara fram med yxan. fast undertiden danne var för att hämta yxan lyckades jag få ut grenen som legat i kläm under skotern så ingen yxa behövdes. då trodde man allt var löst men icke.. då fick vi inte igång skotern, suck.. men efter många försök lyckades danne få igång den och efter det parkerade vi den och lät den stå! hah inte så lyckat jag vet! fyrhjulingsturen, tolkning bak med skrana var iaf super! efter det blev det fika i solen, hur trevligt som helst! vi var mer än trötta efter detta så det fick bli lite vila innan vi skulle återvända hem för att äta middag.
bilresan tillbaka var inte lika galen men jag flög ändå runt en del. kändes bra att jag även klarade bilresan hem ;) när jag skulle släppas av blev det en kraftig broms som gjorde att jag flög fram till frida i framsätet. som det kan gå hhaa. dagen fortsatte med bowling och senare med filmen marley and me. som ni kanske förstår var jag ganska slut efter detta (hade även kvällen tidigare lagt mig runt 6 på morgonen) detta för att jag varit ute och nattpromenerat. hur trevligt som helst!



puss!


Kommentarer
Postat av: Frida. J

Alltså, jag kan inte annat än att skratta åt det här inlägget. Hahahaha! Men roligt hade vi iaf, mycket skratt! :)

pusss

2009-04-14 @ 23:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0