söndag!

-Linnéa
haha blev inte riktigt som jag tänkt, lyckades inte hålla mej vaken länge alls igår. höll mig vaken i ungefär en timme sen somnade jag.. vaknade av brosans och mammas diskussion i köket, kan lova att jag var trött när jag blev väckt! vaknade någon gång runt åtta igår kväll, lagom för middag haha. trodde att det skulle vara svårt att somna senare på kvällen eftersom jag vänt på dygnet och vaknade 8. men det gick hur bra som helst att somna och sedan vakna för att möta upp frida på stan. kasst att det nästan bara är mvg som har öppet på söndagar men hittade ändå en del saker som jag vill ha. som tur var fick jag iaf lägga undan en supersöt sommarklänning tills imorgon. ikv är det iaf nästsista dagen på lovet (är ledig på måndag, studiedag) och då blir det filmkväll!
lateeer!



 
så ser sommarklänningen ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0