fredag!

-Linnéa
kvällen igår var awsome! jag blev hämtad runt åtta för att åka till L som hade fest i Sörmjöle. detta umgänge som jag då var med är verkligen alltid lika trevliga och glada! de som var lite tråkigt var att jag hade spänningshuvudvärk just innan festen.. fast det blev inget större hinder, var fortfarande lika glad! vi spelade twister, buzz, klädpoker och kort. så det var trevligt! ett tag var alla så trötta att en började med att skrattat åt inget alls och resten hakade på och så höll det på konstant i över 30 minuter! jag förstår inte att vi orkade hålla igång. väl när alla hade lugnat sig lite, hämtat andan och så frågade någon om de minns vad de skrattade åt, alla svarade nej och fortsatte sedan skratta. galet att genom att skratta åt inget alls kan ibland vara det roligaste som finns. kan väl gissa att klockan var något runt 3-4 när jag kände att det verkligen var dags att sova. men då när man väl hade lagt sig till rätta tsm med hela gänget i ett rum så gick det inge vidare med att sova. alla somnade nästan direkt(förmodligen så trötta efter allt skrattande) förutsom jag och E som låg vaken hela natten och snackade om allt och inget och skrattade åt våra kompisar som stönade och hade sig i sömnen haha. L som vi då var hos är hur söt som helst, hade fixat både sovplats och frukost åt alla! efter frukosten blev det att vända upp och ner på hela huset för att få tag i nycklarna som E lyckats bli av med på något konstigt vis.. E gick tidigare under kvällen till bilen för att hämta en skiva(har då nycklarna med sig) och kommer tillbaka och minns inte riktigt vart nycklarna läggs. vi ringde även alla som dragit tidigare från festen för att höra om det lyckats fått med sig fel nycklar i fyllan men icket. så dom förblev iaf spårlöst försvunna.. kan alltid hoppas på att dom kommer fram senare! så det fick bli så att den andra skjutsen fick göra 2 vändor för att alla skulle ta sig hem, men inte gjorde det något man hade ju super bra sällskap! hade tänkt lägga mig nu men kom på att dygnsryttmen blir fel om jag somnar nu. så jag får helt enkelt härda med att sitta uppe tills ikväll(kanske inte borde säga helt enkelt) så dygnsryttmen kan bli rätt. fast kan lova att det kommer bli mer än svårt.. bilresan hem sa jag inte ett ord eftersom jag var så trött och orkade knappt hålla mina ögon öppna så vi får se hur det går med detta. haha. eftersom att jag inte får somna så ska jag sysselsätta med mig att städa rummet, duscha, ringa och gratta storasyster som fyller år och fixa lite plugg om jag orkar..
ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0