tisdag

-Linnéa
min klass ska som sagt ha modevisning imorgon på skolan. vi har jobbat med detta på en kurs som heter inköp&varuhantering där vi har anordnat denna modevisning för 9:orna som kommer och besöker östra för val av gymnasium. jag kom just hem från åhléns, vi har varit där och valt ut alla kläder till modevisningen imorgon. jag är en av modellerna så jag fick hjälp av susanna från klassen att välja ut alla plagg. vi ska använda oss av "lager på lager", 3 lager som man eftersom plockar av sig. här är en del av min outfit som jag kommer visa upp imorgon.





Nu ska jag iaf äta lunch för att sedan gå på ett möte inne i stan. senare blir det en sväng på stan med jessica. därefter blir det träning, jag kan inte förstå att det är sista träningen innan uppvisningarna! får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0