godnatt

-Linnéa
mötte upp nikki (gammal lagkompis) runt åtta på subway för att snacka om livet. måste ha varit mer än ett år sen vi verkligen satt ner och pratade. kan lätt bli så att man får ont om tid att träffas ett längre tag när man bor så pass långt ifrån varandra. umeå och åre, jo det är en bit men vi håller självklart kontakten ändå! bara att få ses ett tag är alltid något! fick även träffa hennes kille, som ett gammalt kärt par, huur mysigt som helst! när vi suttit där runt en timme skulle vi börja dra oss in mot stan för att nikki och hennes pojkvän skulle hyra film men vi hinner inte längre än halvvägs innan vi blir stannade av 2 snubbar i 20 års åldern som frågar om vi kan medverka i någon slags film. hann inte riktigt uppfatta vad för film men det hela var väldigt random. nikki och hennes boy kunde inte för att de hade bråttom till bussen, nikki föreslog att jag skulle vara med själv men det kändes inte helt kul. så jag försökte övertala 2 kompisar som jag ringde att vara med men det gick inge vidare. så jag bad snubben som frågat mig att ringa mina kompisar då gick det hela mycket bättre! mina kompisar hade tränat så det skulle duscha, jag skulle springa hem för att hämta mobilen + byta till lite varmare kläder för att senare möta upp mina kompisar. allt inom loppet av 40 minuter, låter som ett bra tag men det hela blev stressigt! kan väl säga att det blev inte riktigt 40 minuter utan mer år 45 minutershållet, så vi blir lite sena. hur som helst kändes det hela lite konstigt. jag menar, 2 random killar ber oss att medverka i någon film där vi skulle vara med i ett "slagsmål", om jag uppfattade allt rätt så skulle det bli något av en reklamfilm eller liknanade. men eftersom att vi var lite sena och min polare just ringer och ber mig komma nuu för att alla väntar så blir det inge mer med det. så jag drar vidare till öbacka där jag mötte upp lite folk. under 2 timmar försökte vi bestämma oss för vad vi skulle hitta på, hade lite förslag men det blev inte så mycket med det. fick bli en promenad tsm nere på öbacka vilket iofs var riktigt trevligt förutom att jag frös hur mycket som helst. kvällen avslutades iaf med en promenad hem till mig med filippa där vi drack te och pratade om allt och inget. riktigt trevligt!
nu är klockan just efter halv tre och jag känner mig trött och behöver vila upp mig tills imorgon.
natti!

Kommentarer
Postat av: eve&frida.

skulle du inte ringa igår? :P

2009-04-17 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0