After all of the changes, it's just not the same any more..

-Linnéa
så skönt det var med en sväng ner på stan idag efter provet. det var 7 plus grader idag, våren är verkligen påväg! köpte mej en skinnjacka, har letat som en galning i veckor och hittade tillslut en som får duga. provet gick iaf helt okej. nu är det bara att stå ut 6 skoldagar till sen är det lov!!! kändes bra idag när en lärare berättade att vi är även lediga måndagen efter lovet sen är alla lediga fredagen innan lovet eftersom det är en röd dag. har varit så less på sista tiden att det kommer bli perfekt med lov. en låång veckas vila där man kan samla krafter till den sista biten av skolan innan sommarlovet. kan inte bli bättre!

får iaf hoppas på lika bra väder imorgon. det blir en sväng ner på stan med mamma för att shoppa en snabbis innan jag ska till träningen. det kommer bli 2 uppvisningar denna månad om jag hänger med rätt heh., en uppvisning på en födelsedagsfest för en kvinna som fyller 50. sen en på¨gammlia, det är en kvinnoförening som vill ha dit oss. så det ska bli kul! kommer skriva här i bloggen när det är mer offentliga uppvisningar om det är någon som har lust att titta förbi.

eftersom jag inte kunde sova i natt så är jag väldigt trött nu. har flera gånger varit nära på att somna men lyckats hålla mig uppe för att inte vända på dygnet. nu är det bara att bita ihop torsdag, fredag sen är det helg! fredag blir det fira 2 tvillingkompisar som fyllt 18 och lördagen får man se vad den har att bjuda på.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice att du fixat dig en skinnis, ska bli kul att se den :) Ses på fredag!

2009-04-01 @ 23:05:25
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw,tack linnea=)

2009-04-02 @ 22:03:24
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0