torsdag. lov!

-Linnéa
sista lektion var mer är najs, klassen hade tillsammans kommit överens om att alla skulle ta med fika idag på svenska lektionen. tror ni det var många som hade det? haha nej verkligen inte, det var bara 3 st. hur som helst så hade naima bakat jätte fina påskmuffins till alla i klassen och i en av den var det majonäs i och det visade sig att niko fick den. han käkade och käkade tills till jag inte kunde hålla mig längre. så jag skrek, neej, ät inte mer! klassen skrattar för fullt undertiden jag berättade att det är en massa majonäs i hans muffis.självklart kastar han ifrån sig den och får en ny. kan lova att det var många som var oroliga över att det skulle hända samma sak för dom. kul vare iaf! så man kan säga att sista lektion var mer än slapp, sitta och fika medans läraren läser en novell. skulle egentligen gått till 16:10 idag men eftersom att det var sista dagen innan lov slapp vi sista lektionen. fast helt slappt kommer lovet inte bli, allt som allt har jag fyra saker som måste vara klart tills direkt efter lovet.. men det fixar sig nog. ikv blir det kanske fest om jag orkar, känner mej faktiskt inte så taggad så bli säkert att bara ta det lungt. imorgon ska jag och n umgås med lite trevligt folk.

C, right by your side!

E, grattis! :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

några låtar av de jag minns från festen:



What is love - haddaway



sweet dreams - eurythmics



tainted love - soft cell



sen minns jag tyvärr inte så många fler, hör av mig om jag kommer på någon!

2009-04-09 @ 18:34:37
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0