Måndag!

-Linnéa
Min lördag blev inte riktigt som planerad, man kan väl säga att det blev förfest hos j och hans kompisar. blev nån timme där för att senare dra vidare till E som hade liten hemmafest. när vi väntade på bussen träffade vi på lite skumt packat folk, en av dom var en tjej som tydligen hade ramlat i en snöhög och lyckats skrapa upp hela knät. uppfattade iaf att dom skulle vidare på krogen och hon var bekymrad över att gå in på krogen med sitt såriga knä, så hon började klä av sig sina strumpbyxor i busskuren (hennes kompis gjorde allt för att dom inte skulle åka av, medans hennes killkompis övertygade om att det var helt rätt). you go girl! fick man höra av killkompisen. strumpbyxorna åkte av till hälften, då gick tjejen med på att inte ta av dom i busskuren utan vänta tills dom kommit in på krogen. på bussen träffar jag och N 2 killar som börjar snacka med oss och frågar om dom kunde följa med oss. N säger att det är jag som känner personen som ska ha fest så det blir jag som får ta diskutionen med honom.. det blev såklart att dom inte fick följa med och för att inte låta dom känna sig totalat dissade gav N sitt nummer. lär inte svara när han ringer! när vi äntligen kommit till festen så börjar jag må riktigt dåligt, knappt så att jag kan stå upp. (hade helt sjukt ont i magen) hem gick jag inte utan jag la mig i en säng på festen där jag hade trevligt sällskap hela kvällen ! allt från diskution om fester till tellitubies. skrattade helt sjukt! är iaf nöjd med min helg!

Nu sitter jag här i skolan tsm med nadja och kikki, börjar min lektion om en halvtimme då det blir massage och sen engelska. nu är det bara att stå ut denna vecka sen är det lov!!!!
haree!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0