träningen!

-Linnéa
mycket började kännas värdelöst när det kom på tal om att cheerleadingen skulle läggas ner. mina ena tränare flyttar till australien medans den andra ska ha barn. som jag tidigare skrev i ett inlägg att träningen ger mej orken, håller humöret uppe, får mig att orka med skolan och allt annat runt omkring. vilket jag menar att inget går ihop utan träningen. men nu är allt nästan löst! jag och my från laget ska på möte nästa vecka och prata om kommande träningar efter sommaren. jag ska både träna och vara tränare! tränare till juniorerna och hålla i den såkallade stunten tsm med my. vilket innebär att jag och my har en stuntgrupp på ca 5 personer där man endast bygger, och med detta lag ska vi då försöka tävla. kan bli lite svårt när jag inte är licensierad tränare. men min nuvarande tränare tror att det fixar sig, om inte får jag helt enkelt utbilda mig till tränare vilket jag gör mer än gärna! så det blir träna 2 lag samtidigat som jag själv kommer träna. jag kan alltid välja att bara vara tränare men jag känner då att jag inte får ut lika mycket av det. känns hur bra som helst att få fortsätta med det man tycker om! eftersom jag vill detta så mycket så vet jag att det kommer fixa sig!



nu ska man bara stå ut 2 dagar till i skolan sen är det valborg! mina planer för valborg ser lovanade ut! så det är något att se framemot sen ska det även bli bra väder på valborg och hela helgen så det kan inte bli bättre! nu ska jag iaf sova så att jag orkar mig upp imorgon,
godnatt!


i just can't let i be.. it's to good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0