another day, another time and space, some were, some way..

-Linnéa
N berättade idag att det blir att flytta tillbaka till h-fors. fan så tråkigt.. är väl egentligen inte hela världen, men det är ändå en bit. skillnaden blir väl mer planering framöver när man ska umgås och så. men det löser sig alltid! ser framemot en super bra lov med dej vännen! du är min ängel. finns alltid vid din sida!

storasyster ringde under min mattelektion idag och berättade att jag fått sommarjobb. känns riktigt bra! blir huvudledare till ett studsmatteläger och kanske ledare för ett cirkusläger för mindre barn. jag är taggad! om jag har tur kan även n joina mej! skulle bara bli ännu mer super!! får bara hoppas nu att det inte krockar med resan ner till skåne.

vem har sagt något om glömt? jag sa bara som det var, diiirekt jag fick veta att ni inte kunde komma så sa jag det till er, alltså, som det var inget annat! jag hade aldrig heller sagt något om att det var säkert att ni kunde komma men däremot att jag skulle höra efter om det var okej att fler kom. det var inräknat folk som inte skulle dyka upp men kom ändå, inget annat! och ja, det fick inte komma mer folk eftersom man var rädd att det skulle spåra osv. men under kvällens gång droppade det in mer folk (alltså inte inräknade personer) för att det var okej.  och visst jag kunde ha ringt, men kände verkligen inte för att ringa när du blev irriterad direkt jag sj fick veta att ni inte kunde komma. varför bli sur över det? och om stämningen mellan oss inte alls var bra, varför ringa och ta dit er? förstår inte varför du hänger upp dej på detta om du bara dumpar en som om att man aldrig funnits. right back at ya!

Nu ska jag börjar göra mig i ordning för min träning och checka in min nya hårfärg som jag just slängt i håret. later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag fattat allt rätt nu så ber du bruden fixa dricka åh sen när hon kan de då dissaru henne och hon får inte följa?

Wtf är man en riktig kompis då lr?!

Och JA, hade du brytt dig om henne så hade du ringt när du insåg att de kunde komma fler. Men du kanske är en sån som bara tar dina vänner när de behövs och annars låter du dom ligga?

fortsätt med den stilen och du kommer inte ha många så kallade vänner kvar

2009-04-09 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0