18/8

- Frida
nu har emmy precis gått ut genom dörren, det blev en snabb visit. men vi har hunnit med en hel del ändå. vi åkte förbi hennes mammas kompis på grubbe igår, satt och fikade och hade det bara trevligt.
efter det drog vi till krille, och sa farväl. hehe, näe nu ska vi inte vara sånna! vi såg på en film, och joel fyllde även 18år klockan 00.00 så det blev en sväng förbi en kiosk så han fick känna sig som arton för första gången.

efter filmen blev det raka vägen hem, och eftersom att vi inte setts på ett tag så blev det många timmar pratandes innan vi båda slocknade.

eftersom att jag hade planerat att emmy skulle stanna längre så vet jag inte riktigt vad som händer idag. är riktigt sugen att gå på stan, har hört att dom har en del snygga skor på skopunkten på rea.
så jag får se vem jag drar med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0