19-års firande

- Frida
det har inte blivit mycket bloggande för min del under den här helgen. fredagen tillbringades med samuel, vi såg två filmer. en av dom var filmen felon, grrrrymt bra film! den rekomenderas starkt, måste bara ses!
mys-kväll helt enkelt.



lördagen spenderades vid älven, ungefär vid baggböle. där firades andreas, som fyllt hela 19 år tidigare i veckan. gosh, vad tiden går fort!  riktigt trevlig kväll var det, fick äntligen träffa dionis också helt sjukt lycklig jag blev!! skönt att ha honom hemma nu, och tänker inte släppa honom den här gången. jag tror att jag och linnéa stapplade in genom dörren kring halv fyra efter en lång väg hem i spöregnet, då menar jag SPÖ-regnet..



idag är det söndag, har bara legat i sängen och kollat på o.c. riktigt skönt, blev även en lång, varm dusch efter det också!
nu ska jag käka, sen bär det av till samme!

hoppas ni haft en bra helg!
pusss.

Kommentarer
Postat av: cecilia

riktigt trevlig kväll var det! =)

2009-08-16 @ 19:34:23
Postat av: fanny&maria

haha självklart;)

2009-08-17 @ 02:03:08
URL: http://donttrustus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0