25/8

-Linnéa
skoldagen igår gick bra. blev taggad när det kom en tidigare elev till vår klass som föreläste om uf företagen vi ska börja driva. det enda som kännas lite smått jobbigt är att jag nästan går till fyra varje dag.
efter skolan mötte jag upp linda och vi promenerade till henne på haga. vi lagade middag tillsammans och började sen se på slumdogmillinore som linda ännu inte sett. senare mötte jag upp frida&dionis! vi tog oss en promenad till hedlunda där vi satt och planerade upp helgen. taggad<3 för att linda skulle slippa sova själv på haga sov jag där och gick sen till skolan därifrån dagen efter.


skoldagen idag har också varit bra förutom att jag i slutet av dagen fick huvudvärk.. som tur var kom läraren som jag skulle ha sista timmen 20 minuter sent så vi slapp lektionen helt.
nu har jag just kommit hem och är ganska slut! huvudvärken tar ganska mycket.. ska se till att vila någon timme innan jag ska ut och träffa en kompis.
vi hörs senare!



miss u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0