26/8

-Linnéa

nu har jag just kommit hem efter en lång åktur. eftersom sista lektionen på onsdagar nästan bara består av eget arbete åkte jenny, milla, jag och kikki långt bort till ingenstans, har faktiskt ingen aning om vart vi befann oss. vi kom till en liten "strand" nere vid vattnet där vi funderade över vårt projektarbete.där satt vi ett bra tag tills det kom upp en massa bra ideér. 
     

det var knappt så att jag vågade kliva in i bilen när vi skulle iväg. jag minns bara hur det slutade sist! jag hann inte sätta på mej bältet och flög från då från ena sida till andra och slog ansiktet rak in i bildörren. det blev en kraftig smäll och jag började med detsamma blöda näsblod. oj vad vi alla skrattade konstigt nog!
galet så ont det gjorde! som tur var klarade jag bilresan.

nu ska jag snabbt slänga ihop lite mat innan jag ska ner på stan och möta upp my.
senare ikv ska jag förbi frida som blivit sjuk. måste 'även hinna med att plugga lite inför mitt prov!

just det, imorgon är det skolfoto som gäller! alla ska klä sig färgglatt. glöm inte det hp3!

vi hörs senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0