31 augusti

- Frida
godkväll gott folk!

har tagit det väldigt lugnt ikväll, var ute med min bror en stund men annars har jag nog bara legat inne och läst och det har inte blivit mycket pluggning som jag hade tänkt  mig.

imorgon är det tisdag, tror att jag har en lång och skön sovmorgon vilket skulle sitta finfint. det stod någonting tidigare om att jag skulle ha matte C imorgon, eftersom att jag missade första lektionen men det är borttaget från progress och då tar jag för givet att jag inte har någon matte imorgon.

efter skolan kanske jag ska vara med martina, får se hur det blir med tanke på att jag måste plugga.

jag bara väntar&väntar på bilder från i fredags... blir galen! hehe!
nu ska jag ringa s, sen är det sängen som gäller.


pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0