31/8

-Linnéa

tror att jag börjar bli förkyld, igen.. vaknade med halsont och problem med att svälja. jag får bara inte bli sjuk nu! mina träningar börjar till veckan! ;O foten blir dock bara bättre& bättre. visst att jag haltar lite smått men bättre de än att hoppa runt på kryckor.

idag blev det först en sväng på stan med mamma. jag köpte en ny "tagg" till min piercing, så nu kan jag äntligen använda min piercing igen. nästan så att den vuxit igen. senare mötte jag upp linda i stan och vi tog en fika på café station. senare ikväll ska jag till linda efter hennes träning. jag ska dock plugga medans hon ska se klart slumdogmillionare.
vi hörs senare!
 Ak<3

so cold






Kommentarer
Postat av: Frida J

piercingen sitter i, peerfekt!:)

2009-08-31 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0