6/8......

-Linnéa
jag måste till läkaren imorgon, min förkylning blir bara värre. bortsett från att jag har rethosta,svårt att svälja, känner mig hängig och trött  har jag börjat få extrem huvudvärk+ att hela mitt högra öga har svällt upp och jag har fått ovanligt ont i ryggen. jag orkar inte........
kan det inte bara gå över! det ska bli strålande sol både idag och imorgon och här sitter jag...
inte nog med detta lyckades jag just hälla riiiktigt varmt vatten över min hand.. irriterande smärta, måste kyla med iskallt vatten var femte minut för att det ska sluta bränna..
nä nu måste jag ringa till jobbet och säga att jag inte kommer imorgon heller.
vi hörs senare

jag mååååste bli friskt tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0