always unique, never boring

-Linnéa
eftersom jag skulle fixa en del saker innan jag skulle iväg till makeup artisten blev det lite bråttom. makeup artisten skulle iväg så jag fick snabbt skynda mig över till henne. därefter cyklade jag till hedlunda där jag, frida, hanna och slava spelade basket. vi spelade tills hanna&frida fick sug efter goodis, så vi åkte till kvantum där dom handlade lite gott. efter det har kvällen bestått av att åka runt i hannas bil lite överallt. vi promenerade även till en plats på umedalen(?) där vi satt tills vi inte klarade av myggen mer. annars har det bara varit åk i bilen och en massa prat om allt och inget, super mysigt!

nu ska jag alldeles strax sova. ska stiga upp hyfsat tidigt för att gå till frida.
vi hörs imorgon

just say it, the truth..
ofc, i wanna be with ya
                        

Kommentarer
Postat av: Sandra

just nu funderar jag på att se en film eller nått :) Har du något bra förslag?

2009-08-10 @ 23:29:50
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0