äntligen!

- Frida
imorgon ska jag på nolia med angelica, och eventuellt så hakar evelina också på. kvällen har varit lugn, hade bara planerat att sitta hemma och dega men kunde inte sitta inne hela kvällen så jag drog iväg med några kompisar. åkte även förbi statoil för att köpa lite mat.

dionis, är en killkompis till mig som jag lärt känna genom samuel. han har bott i kosovo i över ett år, och har nu kommit tillbaka till umeå! jag är hur glad som helst, har haft kontakt med honom under tiden han har varit i kosovo men nu äntligen har han landat i rätt land.  han kommer nu gå gymnasiet här, blev dragonskolan om jag inte minns helt fel.

nu måste jag sova, har några tekniker av något slag som ska komma och väcka mig imorgon kring halv nio. bäst att man är påklädd och klar då!

 
pusss& godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0