ciao bella

- Frida
kvällen har som sagt spenderats med evelina! vi hade tänkt lägga upp lite nya fräscha bilder, men det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. jag tror att det är digitalkameran det är fel på! när man stoppar i nya batterier, helt oanvända så står det "battery emty" efter en sekund, blir galen!
så det slutade med at vi fick ta min mobilkamera, för att få några bilder. gick väl sådär, har ingen blixt utan bara lampa så bilderna blev väl lite suddiga&mörka kanske.

jaja, nog om det! imorgon är det tisdag, har inte riktigt bestämt vad som händer då. försöker så gott som möjligt planera mina "sista" dagar av sommarlovet, men det går inte som planerat tyvärr.
kanske blir nolia, beror helt på vädret!

nu hade jag tänkt krypa ner i sängen och se lite o.c, späännande äre kan jag lova er!



pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0