där ser man!

- Frida
nu har arbetarna kommit in en gång till, förstår inte riktigt vad dom håller på med men det är väl lika bra det.
trodde att det skulle dröja lång tid, men dom tog inte alls lång tid på sig andra gången dom var in hit.
nu ska jag skynda mig in och ut ur duschen så dom inte kommer när jag kommer ut med bara handuken runt mig, nejnej.

en annan sak, som kommit upp gång på gång. fler och fler personer ser en viss likhet mellan mig och linnéa, flera gånger har det hänt att dom i vår närhet tagit fel på oss eller sagt att vi är väldigt väldigt lika.

senast idag fick jag en sån komentar:
Carroh | säger:
det ser precis ut som linnea på den bilden! 
Frida säger:
 hahahaha, vaa? :D
 det är många som säger att vi är lika.  
Carroh | säger:
 jaa as lik! : )

hah, där ser man!


imorgon är det fredag.... TAGGAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0